Däng-diddeli-däng

IBF - Södra Dal 2-5

Jag är inte helt men något övertygad om att Södra Dal vinner vår serie i år. De har några stjärnor i anfallet men även resten av laget är jämnt och bra på det mesta. Ooo, Linda kom tillbaka till oss...

För vår del tar jag med mig att vi lyckades hålla kvar bollen inom laget även på motståndarnas planhalva. Synd att vi inte kan göra mål bara.

Det är mycket snack om att lägga ner bloggen just nu hos flera bloggers. Jag känner inte för att lägga ner men jag vill inte vara med i bloggkriget. Jag tycker det är olyckligt att jag blev citerad på innebandymagazinet eftersom det jag skrev om Surte-matchen var ett personligt försvar. Det handlade om att jag blir ledsen av att ständigt höra att jag är arg och spelar fult - inte att Surte spelar extra illa. Det råkade vara Surte vi mötte just då bara. (Det glömdes snabbt att jag i tidigare inlägg dels trott att Surte hamnar högt i tabellen och dels hyllat en av deras spelares skott.) Som jag skrev hos Sara så började jag blogga för att det är kul och för att underhålla brudarna i laget, typ Josse och lilla Evelina. Namnet snurrfinten är ju enbart en passning till Tina och Josse till exempel. Jag väntar med spänning på vem av de två som först öppnar bloggen tittfinten.

Så, då var det sagt. Jag hejar inte speciellt hårt på Förlunda Indians men bara älska aldrig hata passar bra en grå dag som denna.

Nu ska jag tvätta matchstället så vi har nåt snyggt att ha på oss ikväll på b-lagsmatchen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Å jag började mest blogga för att underhålla er RBK:are en gång i tiden och för att kompisarna skulle ha koll på vad som händer eller inte händer i mitt liv på vift. Jaja thats life!Fortsätt skriv- för min skull- hur skulle jag annars ha koll på er? Hemsidan är inte heller riktigt vad den var...
Du, hoppas inte ni är tokarga på mig för att jag valde Pixbomatchen istället för er match. Var lite lättare att övertala mina chaufförer att se den matchen...

2007-11-05 @ 13:20:53
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Nä, det är lugnt, även om det hade varit kul att se dig.

2007-11-05 @ 14:42:01
Postat av: Frida

för gräslig bild du lagt en länk till.. såg dock lite tomt ut på läktarna, antingen var de en IBF match i Valhalla eller bonkargänget i hallen bredvid..

2007-11-05 @ 16:04:36
Postat av: Åsa

Vår klack i Valhalla är liten men naggande god.

2007-11-05 @ 22:32:44
Postat av: Sara

Är det fel på idasystemet eller gjorde grymmefrida mål?

2007-11-06 @ 20:41:41
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Det är visserligen ofta fel på IDA men Freitag gjorde mål. Jävligt snyggt var det också. Stenhårt skott från backposition rakt i krysset. Ståpäls-varning.

2007-11-06 @ 21:24:04
Postat av: Tina

Haha....du har precis gjort min dag med din tittfinten kommentar......tack Åsa, det behövde jag verkligen idag :)

2007-11-08 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0