Gammal hund sitter

Vi var bara tio på träningen igår men jag fick faktiskt ut något av kvällen ändå. Vi testade lite nygamla saker och det var nästan bättre att vara få så att los coches kunde ge mycket personlig vägledning. Jag kände mig mest förvirrad förstår du.

De nya sakerna ska chocka motståndarna under b-lagsmatchen på måndag. Då är det dags för årets derby. IBK Göteborg mot IBF Göteborg. Det hela utspelar sig i sköna Torpahallen och Håkansson har varit nervös i två veckor. (Han har tränat motståndarna i typ 20 år plus att frugan spelar där.)

Tänk att det är så kul med fjantebandy att jag ser fram emot en b-lagsmatch. Tsk.

Istället för en hård a-lagsmatch i helgen väntar hård 50-årsfest. Josse och PJ firar att de fyllt 25 båda två och det vankas både mat och dans. Sweeeet. Att dansa hela natten i 9-centimetersklackar utgör en viss risk för fothälsan och jag har redan packat ner ett par skor men lägre klack bredvid kameran och rester-från-bröllop-cidern.

 I morse när jag power waljkade i Kålltorp mötte jag Klara Zimmergren från Roll on. Hon hade en bångstyrig hund som ville hälsa på Roy men det ville inte hon. Det var i alla fall en av de häftigaste kändisupplevelserna jag haft i Kålltorp. Mustafa Mohamed och Alexandra Zassi släng er i väggen - jag älskar Roll on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0