Hem och söv, ät röv

Två tecken på att positivitetskurvan vänder uppåt:

1. Matcherna flyttas till Torpahallen.

2. Jag backade in på en parkeringsplats igår. På Valhallas sjukt smala platser, mellan två feta Volvos, klämde jag in hyndan.

Things can only get better.


Det finns många saker som inte är optimala kring vårt lag just nu, vilket jag kan ha överseende med eftersom vår klubb är alldeles nyligen ihopsydd och behöver en tids konvalescens innan allt är okej. Mitt i regnet av klagomål på allt och alla och Valhalla tycker jag faktiskt att det fortfarande är kul att spela innebandy. Det är det roligaste som finns och tjejerna i laget är fortfarande hur goa som helst. Även om det ser kul ut när de halkar runt i innerstans med förbisedda hall.





Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, härlig rubrik! You can do it

2007-11-21 @ 13:12:35
Postat av: Åsa

Det var kanske den trevligaste avskedsfrasen då någonsin slängt ur dig.

2007-11-21 @ 14:15:42
Postat av: Frida

japp, de skall bli kul att träna i Torpa.. få fotfäste och göra mina grymt snabba vändningar.. haha.. nej men de skall bli skönt att kunns göra en ordentlig träning igen..

2007-11-21 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0