Vem vill va Håkan Mild?

Idag är det då dags för det där färdigspelandet av Surte-matchen. Diverse skämt om inträde och sånt cirkulerar och jag skarttar och slår mig på knäna. 40 spänn kostar det att gå in idag men om man har kvar biljetten från förra gången kan man gå in gratis.

Jag hyser ett starkt ogillande till vardagsmatcher. Vi är oftast beskonade från det, förutom b-laget, och idag för man köpa läget men annars är det bara skit. Det blir så fucked up med laddningen när man inte kan tänka på matchen hela dagen utan måste pyssla med annat.

Detta är kul. 

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad är det fel på Håkan Mild? Jag kan tänka mig att va det :)

2007-11-01 @ 16:44:17
Postat av: S.Hellström

Jag med, med den kondisen så kanske man kan orka några varv i skatås på försäsongen utan att behöva krypa därifrån=)Gött jobbat idag!

2007-11-01 @ 21:40:13
URL: http://sandra82.blogg.se
Postat av: Åsa

Hehe, ja, jag med.

2007-11-01 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0