Yes box

Halmstad - Göteborg 5-9

Tre välbehövliga poäng inkasserades i Halmstad idag. Årets mål fick vi se när Kiilsgaard på backhand lobb/skruvade bollen mot bortre stolpen därifrån den med ett vackert kling dundrade in i mål.  Målet föranleddes av ett tjusigt diagonalspel (se fig. 1) som jag måste få säga att jag är stolt över även om jag var med i det själv och inte på något sätt vill framhäva min egen insats. Tack Mika och Virre. Gåshud.

Det var som vanligt onödigt svajigt i vårt läger men det jag tar med mig från matchen är hur vi skärper till oss och dels gör ett bra försvarsspel och dels gör mål när vi behöver det.



305354-16

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sicken fin bild! Precis så gick det ju till. Snyggt var det me....

2007-11-18 @ 16:49:58
URL: http://sandra82.blogg.se
Postat av: Åsa

I am the master of Paint.

2007-11-19 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0