2 minuter för lång klubba

Idag snubblade vi över freebandy i Nordstan. North City Battle, den försat turneringen i freebandy. (Varför måste allt heta på english numera?) Jag erkänner att det såg jäkligt kolt ut. Jag har tidigare varit tveksam till zorro-finten under en vanlig innebandymatch men som freebandy var det skitkul att se. Unga grabbs and girls som var grymma på volleynedtagningar och så givetvis zorro. Jag tål inte det fjantiga namnet bara. Fribandy. Jaoza.

Just nu har jag tre internetfönster uppe på mammas dator. Den kokar snart. Nån borde kolla oljan i det här modemet.

Pixbo hade en Norrlands-turné i helgen och det verkar som att Camilla Silva börjar göra succé. Årets nykomling. I promise.

Dagens låt:

Elvis - Burning Love

Åker man mammas bil får man lyssna på mammas musik. Och det är helt okej.

Nu ska jag kapa klubban. Longstick nomore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0