Åsa Berit Maria Wall

Kanelbullar och kanoners. Jag fick precis höra att Åsa Walldau, även känd som Kristi brud, heter Maria i andranamn.

Schläng in ett Berit och dra ifrån ett -dau och du har undertecknad. Hade varit trevligare att vara namne med nån känd person av kalibern Gandhi, moder Teresa eller Einstein.


Jag ska jobba i afton och därmed missar jag träningen. Det smärtar mig något oerhört och jag kommer vara så sugen på innebandy på lördag att det sprutar bollar ur öronen på mig. En av mina allra första innebandymatcher var mot lördagens moståndare Färjestaden. Det var i Gothia cup, jag tror vi förlorade med 11-1 eller såt sånt. Inte så pjåkigt. Årets upplaga av Färjestaden i division ett södra verkar vara hetare än någonsin. Det kommer bli en bra match.

Jag tror inte att jag kommer att vänja mig vid kortsidevinkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0