Baby I can't help it you keep me drowning in your love

Vi skulle fått våra nya IBF Göteborg-overaller i lördags. Men det hade blivit fel och vi fick tjugo tält istället. Jag visste inte att Adidas hade tält i sitt sortiment. Och jag visste inte att storlek small motsvarade 40. Hittills har det alltid varit large för mig. You live you learn.



Hjälp, jag drunknar! Vilken otroligt bra video. Jag älskar i sticket när han sjunger "pull me under" och visar med två fingrar hur man dras ner under vatten av kärlek - PRECIS SÅ ÄR DET. (2.38 in i videon.)


Tillsammans med min allra första pojkvän någonsin hade jag Backstreet boys All I have to give som "vår låt". Nånstans där så blev jag den jag e nu. Jag är mycket glad för att ha bytt upp mig till att ha en, två Winnerbäckare med mr Åsa Wall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0