Flaskeufori

TYVÄRR såg jag på Idol igår och fvick genomlida slaktningen av Nothing else matters. Det gjorde mig sugen på riktiga Metallica och morgonens låt, som är lagom peppande innan match, blir därför

Enter Sandman - Metallica


Vi ska få vattenflaskor idag. Såna där käcka med påfyllningsmöjlighet från sidan. De har jag väntat på sedan jag såg ett program om den genialiska unga uppfinnarinnan för några år sedan. Jippi! Nu slipper vi släpa med tomma groggvirkeflaskor till matcherna. Nämnde jag att det är division ett vi spelar i? Näst högsta serien och det dröjer till slutet av oktober innan Reichen kan slänga åt oss några flaskor. Det är värre än att vara flicklagsspelare i Ale IBF 1994.

Nu ska jag till Frida Freitag, Valhallas kontringsfarligaste back, och äta pasta och snacka skit om alla som inte är där.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill oxå snacka skit hos freitag!

2007-10-28 @ 21:53:27
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Du är välkommen...

2007-10-29 @ 09:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0