Mitt namn är Rulle, Toarulle

Jag är en av de som ofta klagar på att det är ont om toalettpapper i Valhalla. Och det finns dessutom aldrig tvål på toaletterna. Den senaste veckan har jag dock skjutit mig själv i foten vid två tillfällen då jag, kallblodigt och utan ånger, norpat en toarulle för att tillgodose det sinande behovet hemmavid.

Nåt ska man väl få tillbaka för att man betalar kommunalskatt.

Det är så förbannat tråkigt att köpa toalettpapper. Jag går förbi den svulstiga hyllan med papper på Willys, kollar på sexpacken för tio kronor men köper inget trots att jag vet att det behövs. Min hjärna går ofta sina egna vägar och förtränger (passande ord för ämnet, red anm.) problem. Som brist på dasspapper, hur stor skulden till H&M är eller att jag på allvar borde kolla upp varför mina knän värker när jag spelar innebandy.

Så, om du kommer på matchen mot Färjestaden på lördag, Valhalla 13.00, och det är slut på toapapper - skyll på nummer nio i svartvitt. 

Just det, precis, förhoppningar finns om att det nya matchstället ska bli klart till tredje omgången.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0