Onsdag

Nu sitter jag i min moders hus och fryser som en barfotad ungmö igen. Jag måste dessutom ha altandörren öppen för att katten och hunden tycker att det är så trevligt att kunna ligga och sola sig i gräset. Och jag tycker att det är så trevligt att de kommer in och viftar på svansen/jamar och tittar uppfordrande ibland.

Imorgon har vi träning i Torpahallen. Det gillar jag eftersom jag bor i just Torpa. Jag kan i princip sträcka ut armen genom köksfönstret och ta på hallen. Om jag hade haft en ovanligt lång arm med fler leder än en. Golvet i Torpa är i alla fall underbart. Inga nyckfylla studsningar, ingen risk för halka och finfina hockeyskott (som jag ändå aldrig har tid att skjuta på match).

Efter en helgs uppehåll är det match igen i helgen. Ingelstad står på tur. De har varit ojämna i inledningen av serien och jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig men jag gillar Ingelstad eftersom de ofta är hemskans trevliga och sportsliga.

Det finns en Joakim Bäckström i RIK. Jag visste inte att han sadlat om och blivit handbollsspelare på gamla dar. Höhö.

Shit, nu börjar Simpsons.

Kommentarer
Postat av: Bärry

Trots de långa avståndet tar du bilen till träningen, de är klass de =) Ladda nu till lördag så gör vi massa mål!

2007-10-18 @ 20:56:44
Postat av: Åsa

Grejen är att jag bor hon min mamma hela veckan. Så jag utgick liksom inte hemifrån, hade jag gjort det hade jag kanske kunnat traska till hallen...

2007-10-19 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0