Ammoniak

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och slänga in mina matchsställ. Gårkvällens skandal var nämnligen att varken det vita eller det blå stället blivit tvättade sedan förra helgen då vi spelade tre (3) matcher. Därtill hade kläderna fått ligga i en trunk och gotta till sig i en vecka. Ursäkten som hördes var "tvättmaskinen är sönder". Vi kunde lika gärna fått höra att "hunden åt upp tvättstugenyckeln". Det var lågt.

Rykten cirkulerade i laget om att stället inte ens blivit tvättat efter träningsmatchen för två veckor sedan. Hade jag haft en gasmask när vi zippade upp trunken hade den åkt på illa kvickt.

Kommentarer
Postat av: Christer

Vill bara säga att jag skäms över matchställstvättdebaclet. Håller med om att förklaringarna är dåliga. Det är helt enkelt inte acceptabelt att det blir så här. Kan bara lova att det var första, enda och sista gången det hände.

2007-09-07 @ 19:48:42
Postat av: Åsa

Härligt att höra...

2007-09-09 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0