En match avklarad

IBF Älvstranden - IBF Göteborg 1-5

Jaha, ja. Det gick ju ganska bra det där att spela derby. En stabil första period, en loj andra och tre snabba mål i tredje som dödade matchen.

Jag lyckades se reklamen för innebandysändningarna på TV4 Sport. En lång sekvens med zorrofinten hade de valt. Buuu. Men det är klart att det är den nya, fräcka innebandyn som SSL ska stå för. Nya tag, coola frillor och designad bakgrund. Mer yta än hjärta. Imorgon börjar det, vi har b-lagsmatch men jag ska ladda videon. Får offra att spela in Simpsons en kväll.

Reslutaten i serien denna helg är lite mer väntade än de tokiga siffrorna från första omgången. Södra Dal visade att 2-2 mot Älvstranden var en engångföreteelse. Surte att de är bättre än nykomlingen. Men Ingelstad, vad har hänt med dem?

Kommentarer
Postat av: Christer

Njuter som vanligt av dina eminenta bloggar. Min teori om Ingelstads ras i främst förra matchen är att de har tappat sin målvakt.

2007-09-30 @ 19:02:23
Postat av: Åsa

Okej, det har jag missat men det kan ju absolut vara en orsak.

2007-09-30 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0