Fucking Karlstad

Det är bara att konstatera att Göteborg och Kallsta Open inte funkar ihop. Att spela tre fullängdsmatcher på en dag blir för mycket. Men de andra lagen, som vi förlorar mot, de orkar ju. Varför orkar inte Göteborg? Därför att söderettan är myyycket sämre än de andra ettorna. Hehe.

Skämt åsido. Vi gjorde en finfin match mot Karlstad där det oavgjorda resultatet var surt men Karlstads förmåga att hämta in underläget i slutet av matchen imponerande. Förlustmatchen mot Sten Sture var riktigt dålig från vår sida och den där mitt i natten-matchen mot Kumla kan man inte dra andra slustaser av än att det är för sent att spela 22.00. Det kan väl inte vara något lag som får ut en bra träningsmatch när man varit uppe sedan 06.00, redan spelat två matcher och klockan börjar närma sig midnatt? Jo, man får några rejäla skratt och en hel del mjölksyra.

Trots att jag spelade med mina favoriter Murre och Surre under hela helgen har jag varit bedrövlig i anfallszon. Mer än vanligt alltså. Det ska det bli ändring på i helgen då den klassiska turneringen Björnslaget intar Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Josse

Ah jag håller med, aldrig mer Kallstá!!!!!!

2007-09-03 @ 21:05:39
Postat av: Åsa

Nope.

2007-09-04 @ 09:28:05
Postat av: Murre

Fucking Karlstad! vad verkligen det rätt uttrycket! Tyvärr kommer jag endast att vara med på torsdags matchen..... men du får säker någon anna rolig att spela med... =(

2007-09-05 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0