The car is driven by James Bond

Jag gjorde ett reportage från en handbollsträning igår och förvånades över hur dåliga killarna/gubbarna var på att träffa mål. Jag brukar tycka att jag borde träffa mål oftare i innebandy men om man jämför med den träningen så har jag en fantastisk träffprocent. Nu är det 15 år sedan jag spelade handboll och minns inte hur lätt det var att träffa mål, men varannat skott borde väl träffa? Ja se handboll...

Träffade Surtes tränare på läktaren i Ale gymnasium. Jag försökte psyka lite innan derbyt den 22 september som inleder årets division 1 södra. Det gick la sådär. Vi både mörkade formen och hyllade varandras nyförvärv. Surte hade nya collegetröjor som såg sköna ut. Det är det enda jag kunde få ut av mitt spionageförsök.

 Bara några veckor kvar till serien sätter igång nu och det börjar bli pirrigt.

Kommentarer
Postat av: Ingrid i Ume

tack för din kommentar för ett tag sedan har varit inne och läst hos dig flera gånger sedan dess, härligt att du är så engagerad...förstår att du längtar till serien drar igång... även den som sitter på läktaren längtar. Kör hårt med både klubban och tangenterna.

2007-09-04 @ 21:28:38
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo, vi längtar nu alla lite till mans, tack för kommentaren.

2007-09-06 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0