Vanish Oxi Action

Trots ett ganska givet, negativt samtalsämne hade vi en lyckad inkilningsfest i lördags efter katastrofen i Valhalla. De tre inkilningsgrupperna hade arbetat jättebra med sin poängjakt även om vinnarna Challe, Mika, Madde och Bulldozer vann med nästan 20 poängs marginal (första bilden).




För övrigt måste jag få tillägga en sak i debatten. Om golvet i Valhalla är så farligt - varför har ingen höjt rösten tidigare? Jag har spelat i hallen sedan jag började hasa runt i innebandyhallar 1992 och det har alltid varit halt där. Men aldrig har någon ens tänkt tanken att vägra spela.

För övrigt 2 var jag i Rydsbergshallen i Lerum igår. Om det golvet är okej för division ett-spel igår borde inte Valhalla vara så farligt. De ska få nytt golv vid jul, för övrigt 3.

Fläcken i Valhalla är snart mer berömd är fläcken efter Jesu ansikte på svepningen i Turin.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Citat från Surte´s hemsida som ger oss alla en möjlighet att komma fram till en konstruktiv och acceptabel lösning för båda lagen;
"Vi spelar gärna vidare matchen ifrån det läge där den avbröts, om TK finner denna lösning som den rätta".
Nu är det upp till TK att "stäva i bäcken på Västkusten".

2007-09-24 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0