The day of reconing is near

Näst SM-finalerna inträffar helgens mest intressanta idrottshändelse i Svingeln imorgon. Då ska seniorlagen i IBF/IBK Göteborg äntligen göra upp om vilket lag som är bäst i föreningen. Det räcker tydligen inte att avgöra detta genom att kolla in serietillhörighet, i detta fall vinner ju vårt lag med hästmular över de andra fjantarna. Nej, när ett gäng svettiga och hysteriska män från lägre divisioner svettigt försöker ta bollen från dig, då kan du inte vifta med division ett-platsen. Då gäller det snarare att vika undan, lägga krokben och dra i tröjan. Vänta er en del sådant imorgon.

Det kommer att serveras "god dryck" i kaféet. Undrar som menas med det?

Fasen vad gött att GAIS tog poäng av Blåvitt. Heja ÖIS. Allsvenskan 2053.

Jag hörde att Ström ska bli huvudcoach för Pixbo, stimmt es? Aldrig har jag haft en mer engagerad tränare som dessutom dansar som en gud. Hoppas det blir SM-guld 2009 isf. Herrarnas rävar har fått en ny tränare med ett väldigt fint namn. Vidar finns med på min namnlista för eventuella söner. Så gör för övrigt även Hannes Öhman.

Vänta, jag ska bara slå ihjäl intressetrollen som springer över tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Tina

snygg bild på strömming..hehe. Jaså, huvudtränare..det kan bli spännande!

2008-04-18 @ 11:17:33
Postat av: Åsa

Jag har velat blogga om den bilden sedan bröllopet och äntligen fick jag en chans. Jag vet inte om det stämmer, men ryktet sa så.

2008-04-18 @ 11:20:08
Postat av: Frida

Bilden e grym!

2008-04-18 @ 15:31:48
Postat av: Frida

Föresten åsa. kommer du med till dit vi skal på kvällen.. ellr "somnar" du lite tidigare? som vanligt...

2008-04-18 @ 15:32:40
Postat av: sara

Haha, vilken kul bild. Tror jag har en liknande från seriesegern i div 1...
Dyker ni upp i globen imon? Jag kommer va där:)

2008-04-18 @ 15:45:46
Postat av: Åsa

Frida: Imorgon blir det ingen somna tidigt.
sara: Som du kanske kan läsa ovan så kommer vi vara i Svingeln imorgon och ha avslutning med klubben. Men vi ska kolla finalerna storbildskärm så vi ska spana efter dig i varbergshavet.

2008-04-18 @ 16:07:28
Postat av: Sara

Hahaha. Oj, vad pinsamt av mig... Ja, det får ni göra. Jag ska vinka på er!

2008-04-18 @ 16:34:37
Postat av: Åsa

Heja WIC!

2008-04-18 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0