Belaruskij innebandskij

Mitt specialintresse Vitryssland har börjat med innebandy på riktigt. Nu vet jag i vilket land jag ska bli proffs och utländsk förbundskapten och allt det där. Dricka White Russian i Minsk efter att ha tagit sig till B-VM om tio år. Få neo-stalinistisk medalj av Lukasjenko. Jippi.

Jag måste säga att det ska bli spännande att se nya Klubbhuset. Med en liten innebandybana som man kan provspela klubbor på och en bardisk (White Russian?). David Jansson är dessutom en av mina favoritbloggare (om man bortser från all reklam för Klubbhuset). Min kritik av Reichen (som snart blir Klubbhuset) har verkligen vänt. Det känns som om den nya butiken tar chansen att göra innebandyn ännu mer framåtskridande och mer modern än mossig fotboll och handboll. Bra jobbat killar.

Alltså, jag gillar inte ens White Russian. Vill klerifiera detta.

Kommentarer
Postat av: frida

Åsa, han heter robert Pettersson..

2008-08-14 @ 22:34:28
Postat av: Åsa

Robban alltså. Frida Olsson Öberg Pettersson alltså. Nja, jag gillar det inte...

2008-08-15 @ 09:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0