dingdingdong

Halvägs in i genomgången innan kvällens träning avslöjade Sundell att det blir beep-test. Ramaskri. Vi gör inte beep-test i IBF Göteborg! Har alltid varit förbjudet. Men det är klart att när man tar in Partille/Lerums-folk så ska det givetvis bli annorlunda... (Du fattar att jag skojar va? Lite.) Jag hörde inte ett ord utav vad som sas under resten av mötet. Likt en nära-döden-situation letade min hjärna efter ett sätt att rädda mig från faran. Fejka skada. Hälsenan? Knä? Dålig i magen? Bli yr i huvudet och falla ihop? Det måste vara något som inte hindrar mig från att vara med på spelet. Jag hittade ingen ursäkt. Att fejka hjärtfel kändes lite väl desperat.

Det är frustrerat i laget just nu, man har mycket i huvudet när man byter spelsystem. För att bota ångesten köpte jag en bit smörgåstårta på ICA. 89 spänn. Och varsin lyxbiskvi till mig och gubben. 12 coronas var. 

Visst är det han på Radiosporten som snackar på beep-testet?

Kissnödig hade kunnat vara en bra ursäkt för mig. Tjejen med den minsta blåsan i stan. 1,15 in i detta klipp typ.

Det sprang en liten silverfisk över diskbänken idag. Behöver vi städa hemma eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0