Vetekrans

Dagens smartaste: Jag föråt mig på kaffebröt under taktikmötet nyss. Det betyder att jag inte behöver äta kvällsmat. Vilket betyder några slantar sparade. (Och att jag försöker få ut så mycket som möjligt av de 2500 coronas man betalar i medlemsavgift.)

Imorgon: Gothenburgs Spankers goes Freeport. Om Reichen/Klubbhuset ska krångla med hur mycket vi får hämta ut, så kan vi snart trycka Freeport, där skorna är billiga, på matchbyxan istället. Snålaste leverantören hittills! Buuu.


För övrigt har vi ytterligare nyförvärv på gång och vi blir riktigt heta denna säsong, I think...



Mika! Bilderna på dig är upplagda på fejsbok igen. Read 'em and weep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0