Boj kott

Södradal - IBF 4-2

Vi förlorade tydligen. Men det var en bra match. Roligt att spela och bra domare.



23 februari är det dags för Göteborgs Innebandyns dag.

1. Göteborgs Innebandyns dag. Jag mår illa av särskrivningar och hoppas innerligt att det inte är detta som har hänt här.

2. Dagen går ut på att gå och kolla Pixbo. M.a.o: Det är ett Pixbo-jippo. De andra föreningarna i Göteborgsregionen ska sälja biljetter och dra folk till Pixbos matcher. När föreningarnas egna a-lag spelar på samma dag och behöver sin publik.

3. It makes me irriterad. Pixbo skiter fullständigt i de andra föreningarna i Göteborg. Där finns inte en tanke på att utveckla innebandyn i hela regionen. Mitt hjärta är mitt, mitt hjärta är mitt, och aldrig jag tänker på någon annan, som Nils Ferlin skulle ha sagt.

4. Jag sågar alltså Göteborgs Innebandyns dag.

Sågade med fötterna, som min man sa en gång när han febrilt letade efter fotknölarna i sitt ordförråd.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatar verkligen särskrivningar!

2008-02-12 @ 07:22:41
Postat av: Åsa

Ich auch.

2008-02-12 @ 20:14:07
Postat av: bubblan

Hata Pixbo ? Intressant ni har inte mindre än 8 fd pixbospelare i er a-trupp.

2008-02-18 @ 18:50:30
Postat av: Åsa

Vem hatar Pixbo? Inte jag.

2008-04-18 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0