Kokobäng

Första halvtimman av träningen i tisdags var helt kokobäng för mig. Tina var nämligen nere i Valhalla och visade upp sin lilla avkomma. Urgulliga sötnosen Isa som sov så sött att det var ett under att inte Jannice åt upp henne. Modershormonerna sprutade så att säga. Jag var helt övertygad om att jag skulle lägga klubban på hyllan nästa säsong, men nu har det lugnat ner sig och det blir nog inga kids riktigt ännu. Tack för visningen Tina!

På lördag möter vi Södra Dal som varit våra antagonister under några år. Nu känns det inte riktigt lika hett eftersom vi inte slåss om seriesegern. Det är dessutom ingen hemlighet att jag tycker att de ska vinna serien. Fast inte på lördag givetvis. Det ska bli trevligt att åka ner till Danmark i alla fall. Höhö.

Kommentarer
Postat av: mikey

ja en utlandsresa är aldrig fel. Tur ni har med er mej, så jag kan tolka. Ses ikväller!

2008-02-07 @ 16:11:58
URL: http://mikapersson.blogg.se
Postat av: Assmundsson

Hoppas danskarna tar väl hand om er... =)

2008-02-07 @ 18:34:29
URL: http://assisten.blogg.se
Postat av: Tina

jag visar gärna fler gånger....och nästa gång kanske hon tom e lite vaken...vem vet? Lycka till på lördag

2008-02-08 @ 11:18:56
Postat av: Åsa

Mika: Ja det känns tryggt att du är med.
Linda: Man tröttnar tyvärr aldrig på Skåne/Danmark-skämten.

Tina: Tack. Ni är alltid välkomna.

2008-02-08 @ 12:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0