9 juli, lögardagen

Ikväll blir det innebandy i Svingeln. Fasligt roligt ska det blir. Men jag ser även fram emot att få duscha efter träningen. Har inte tvättat håret sedan i söndags. There's trouble going on up there. Jag har i alla mina idrottsår anpassat lögning och hårtvätt efter träningarna. Är det träning på kvällen är det ingen idé att tvaga sig om morgonen. Men nu har jag kommit helt ur fas och det kommer drypa av Herbal Essences i badrummet i afton. 

Jag kan inte jag ska tvätta håret, som min vän Emil brukar säga är en kvinnas bästa ursäkt för att undkomma en dejt med en ointressant karl.

Kommentarer
Postat av: My

Herbal Essences is the shit! Inte för att det brukar drypa av det hemma hos mig..men har man kort hår så behöver man inte tvätta så ofta heller..

2008-07-11 @ 10:26:38
Postat av: Åsa

Om det hade drypt av det, de få gånger du tvättar håert, så hade du doftat som en härlig, skånsk sommaräng i flera veckor efter. Tänk på det...

2008-07-13 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0