Tack göllungar

Vid halv två i natt bestämde Mika, Frida och jag att vi var vrölhungriga och måste ha mat. Taxi till Nobelgrillen? Dyrt. Frida på pakethållaren, Mika i korgen och cykel till Nobelgrillen? Vingligt och olagligt. Köttfärs i frysen? Yes. En spontanköttfärsås med spagetti serverades vid 2.30. Påpassligt nog dök Magnus och Magnus (min man Magnus och min tränare Magnus) upp i köket när spagettin var klar och det blev ett helt middagssällskap som kalasade på den något frysskadade köttfärsen.

Annars hade jag hemskt trevligt. Det blev mycket Sexy Back, Hanka dök upp och tipsade om konstmuseer i Prag (vi åker till Czech Open om en vecka), Sammy hade med sig en dragen och superfinsk kompis och Mika moonwalkade. När min man frågade granntanten om det var okej att vi hade fest sa hon: "Javisst, kör på, rocka på!"

Angående inlägget under detta: Låten It's a bag in box ska givetvis spelas när vi blir utvisade i Torpahallen. 

Bilder kommer senare, jag ska gå ut och springa och hoppa och köra lite snabba fötter nu, så att jag piggnar till och tillfrisknar.

Fridas ordlista:
slow caul = coleslaw
keepers finders = keepers finders
jag har tvättid och kommer senare = jag är sen som vanligt men har hittat en bra ursäkt

Allmän varning:
Om Miiiikaaaa har druckit lite så sätt henne inte framför en dator med internetuppkoppling. Konstiga inlägg på lagets interna gästbok kommer att skrivas.


Kommentarer
Postat av: frida

jag hade faktiskt tvätttid.. tror dock inte jag hade varit där tidigare om ja inte haft tvätttid heller..

2008-07-21 @ 10:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0