She's back!


Jennie har kluddat på för Spankers igen. Dålig mobilkamerabild: Håkansson.

Jennie Albin har valt att komma tillbaka till oss i Gothenburg Spankers efter ett skönt år utan innebandy. Abbe var med oss när vi tog guld i söderettan säsongen 06/07 och kommer att tillföra mycket i vårt anfallsspel. Jag ser framför mig hur jag, i slow mo, slänger klubban och kastar mig åt sidan för att inte täcka Jennies skott och få en blödning på innanlåret. Ett gammalt djungelordspråk lyder:

När Albin skjuter, står blixten stilla.

Nåväl, det är kanonkul. Full fart. Jippi!

***

Snurrfinten - först med ännu en nyhet!

***

Gud, vilken gullig kattunge det var på tv nu. Jag får tokbryt. Måste. Köpa. Katt. Nu.

***

Ordlista:

Gothenburg Spankers: IBF Götebäst
Jennie Albin: kommande Skåne-dödare?
guld: det vet ni var det är, behöver icke översättas
blödning på innanlåret: ajajaj

Kommentarer
Postat av: Tina

shit vilka nyheter du kommer med...här kommer en till "Nisse" ska flytta ner till Götet i augusti....kanske ngn att ringa in till laget :)

2008-05-21 @ 21:50:08
Postat av: M.P

kvick, kvickare, kvickast, åsa.



Att kungcoma inte kan ta en skarp bild förvånar föga.

2008-05-21 @ 22:19:16
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tina: Jag är journalist vet du... Nisse Alltså? Det är en så kallad bomb du släpper. Ring Jasse NU!

MP: Tack, jag är som en vessla. Nä, det förvånar föga men kan han inte överraska en enda gång?

2008-05-22 @ 07:58:41
Postat av: Samurajen

Tur att du tagit förnuftet till fånga Abbo!



Å Åsa- snart kan man sluta att läsa innebandyns "hänt extra" tillika ib-magget då du är så het med att releasa alla nyheter här :)

2008-05-22 @ 08:39:01
Postat av: Åsa

Äsch, sånt smicker.

2008-05-22 @ 09:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0