Here in Gorkij park


Gårdagens träningsbilder. Jag torkar ofta bort svett, tårar och ångest från ansiktet
med tröjan på ovan visade vis. De e änna min grej.



Min coach ringde när jag var ute och sprang. Jag har sprungit och talat i telefon förut men jag kunde inte med att flåsa sönder Håkansson telefon så jag fick stanna och gå en bit istället. Jävligt gött. Ring mig gärna oftare när jag joggar!

***

- Stavar du ditt namn med y eller ie på slutet?
- Äh, jag vet inte. Jag skriver lite olika.
Jennie/y Albin visar tecken på god självkännedom. Avdelning "Min hjärna är ett yrväder".

***

Yes! IBK är störst i stan. Och fortfarande fyra i landet. Och nu börjar prova på-verksamhet för 01:or. Små, små söta kids som ska springa runt i Torpahallen och bli framtidens Gothenburg Spankers. Det är nästan lika sött som kattungar eller golden retrievervalpar.

***

Jag ska önska Vodka-låten från gårdagens melodifestival till uppvärmningsskivan. Klockren. Nastarovia.

за ваше здоровье!


***


Kommentarer
Postat av: färgblandaren

Tänkte mixa ihop en riktigt bra skiva t säsongen, där allas smaker kan få plats.

Vodkalåten är uppskriven!



2008-05-23 @ 10:37:58
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte Tornero. Om inte den är med så spelar jag inte.

2008-05-23 @ 11:26:02
Postat av: I

Angående din kommentar så BRUKAR inte kunder/partners sitta i styrelsen, men det blir visst så i vår värld. Orkade inte vara en häxa i min blogg, det är ju bra att man tar in krafter utifrån men det är svårt at förhandla med en som sitter i ens styrelse...

Smart drag av Globen... kanske, eller så är vi vinnare, vem vet.

2008-05-24 @ 13:57:45
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0