You go girl

Carro Björkner till Pixbo alltså? Det blir nog utmärkt det, speciellt med skottet from hell. Lycka till.

Många innebandyspelare lägger av alldeles för tidigt och att Pixbo värvar "äldre" förmågor (man är inte gammal vid 26 års ålder men, ja, ni fattar vad jag menar) visar att det inte är kört bara för att man inte haffade ett elitseriekontrakt som tjugoåring.

I onsdags, när jag och Hellström d.ä. talade om Älvstrandens korta tid i elitserien insåg jag att det nästa år är tio år sedan. Hjälp. Det betyder också att det blir tio år sedan jag gjorde min första a-lagsmatch. I elitserien var det, man ska börja på topp. Jag var centimetrar från att göra en assist men min forward missade öppet mål. Skit också.

Cut to the chase now, Åsa.

Ok.

Heja daminnebandyn! Var är tv-matcherna? Skandal.

Kommentarer
Postat av: anton

hej bra blogg du har , :) checka även in min blogg :)

2008-05-18 @ 12:26:57
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/
Postat av: Åsa

Okej

2008-05-18 @ 19:49:45
Postat av: Carro

Man kanske ska skriva innan man skickar med... =) TAck för det... om det ändå bara räckte med skottet ;)Blir till att slita i sommar...

2008-05-18 @ 22:12:15
URL: http://bjorkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0