korvstroganoff

Det har varit en bra helg för Göteborg Innebandy. Representationslagen hade viktiga matcher och samtliga lyckades leverera. Självklart är jag hemskt nöjd med vår vinst. Men det var också skönt att mina innebandysystrar i IBK tog en vinst mot topplaget Lerum. Lerum skriver därtill på sin hemsida att IBK är det bästa lag de mött när det gäller passningsspelet. Har du sett det Suss? Kul. 

I Ale Gymnasium i lördags var det inte lika hett passninsgsspel. Både IBF Göteborg och Surte IS IBK har nog spelat bättre matcher. Men en vinst, oavsett hur man spelade, är icke att förringa. 


*

Om det skulle bli så att jag går och ser Hing School Musical 3 på biograf imorgon så handlar det inte om extremt dålig filmsmak utan extremt bra vänskap. Frida väljer - Åsa följer. Okej?

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har precis ätit korv stroganoff till lunch.....vilket sammanträffande :) Hälsade mannen till dig i lördags eller?

2008-11-17 @ 13:33:47
Postat av: Åsa

Jag åt också det ju! Coolt...



Nä, han hälsade icke. Har ni stött på varandra eller?

2008-11-17 @ 14:31:23
Postat av: Tina

Hans lag spelade match mot WIC efter att vi hade spelat i lördags. Vilken besvikelse att han inte hälsade....jag var jättesnabb på att hälsa från honom till Johan ;)

2008-11-17 @ 15:47:42
Postat av: Suss

Gick in å läste nu, de va kul! när vi slutade med de förbannade styrspelet lossnade allt lite. :) Ses snart!

2008-11-17 @ 17:27:15
Postat av: Åsa

Tina: Du är helt enkelt lite mer rutinerad än Magnus.

Suss: Kul, inte ta uppehåll...

2008-11-18 @ 08:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0