bara en sak till om tvåtvåett

Jag vill bara säga att det är skitkul att Pixbo spelar 2-2-1. Det luktar strömming långväga och jag blir lite stolt över att mina gamla gubbar Martin och Klister lyckas införa detta fina spelsystem i eliten. Måste ses.

Min man tog med sig 2-2-1 till Alingsås förra året, det var också roligt. De inledde årets seriespel med en suddenförlust igår. Inte lika roligt.

Igår när vi spelade på träningen så gled min kedja ibland över i något som liknade 2-2-1. Inte för att Sudden sagt det eller så utan för att det bara blev så. Kanske var det jag och Skoglund som drömde oss tillbaka till de gamla goda tiderna. Kanske gjorde vi helt fel och blev överspelade. Kanske är hybriden mellan spelsystemen det allra bästa systemet.

Kommentarer
Postat av: M Hopp

varför nämns inte våran satsning på talang 2008, som Frida jag och Bärry tränade på?!

2008-09-19 @ 13:15:46
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag trodde att du skulle skriva om den själv? Jag fick ju inte vara med...

2008-09-19 @ 13:28:47
Postat av: mika

hmmm... ja det skulle jag kunna göra.. Men jag räknade ju kallt med att du skulle vara sjukligt snabb (som vanligt) och hinna före! Jaja.. Kanske blir uppvisning på lördag ist..

2008-09-19 @ 13:32:19
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Shit va kul med uppvisning. Det ska jag filma isf. Ibland gör jag mig till och är lite långsam med att lägga in grejer här, för att du ska hinna före. Men du tar inte alltid chansen...

2008-09-19 @ 14:14:25
Postat av: mika

nä jag vet! Jag har nog vant mej vid att vara den ständiga tvåan.. hehe...

2008-09-19 @ 15:13:50
URL: http://mikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0