ego

Igår gjorde jag ett spelmål på träningen. Det var jävligt behövligt, som Frölundaspelaren Erik Karlsson sa i segerintervjun efter vinsten över Rögle. Det var faktiskt så skönt att jag inte kunde hålla tillbaka ett litet leende. Annars är jag alldeles för tuff för att visa glädje vid mål.



Något som inte var behövligt var Öis förlust mot våra bröder i östra Göteborg, Qviding. Fan vad onödigt.


Idag är det ingen innebandy och jag ska agera god dotter och åka hem till gamla mor som har lunginflammation. Kinesisk sådan förresten, nog trodde man att det var fågelinfluensan när hon kom hem från Peking i förra veckan men så allvarligt var det tydligen icke.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Och så snyggt det var då!!! Snyggaste på länge.

I sådana lägen förstår jag att du kostar på dig ett leende.

2008-09-30 @ 10:22:05
URL: http://jjasse.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ler.. Gott, behöver inte lossna förrän nu. Spara bara ett par tills på lördag!

2008-09-30 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0