en vecka kvar...

...och läge att tippa serien. Inget får igång bloggläsarna som åsikter om andra lag och kommentatorsfältet fylls av ord som "Helt rätt att lägga energi och fokus på andras resultat än egna lagets prestationer" och annat gnägg. Ni bloggläsare är för tokiga alltså. Alltid taggarna utåt. Love ya!




Färjestaden
Göteborg
Surte
Olofström
Pixbo
Södradal
FBC
Ingelstad
Stanstad
Ljungby


Slutligen, på begäran från Suss och My,  tippar jag IBK Göteborg som seriesegrare i division två.


Kommentarer
Postat av: mika

snackar du skit om min mamma!??!?!? ;)

Håkan spelar i Lund ikväll.. visste INTE det.. slutsålt.. =(

2008-09-27 @ 11:07:56
Postat av: My

Tack Åsa!! Dig kan man lita på!!! Men Färjestaden på första plats....det tror inte jag, jag tror stenhårt på er!

2008-09-28 @ 11:14:53
Postat av: Åsa

Dig med My. Jag tror också stenhårt på oss men man vill ju inte sätta för hög press på gubbarna i laget.

2008-09-28 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0