Hurra!

Ett i-landsproblem som jag just stött på är New Facebook. Try out the New Facebook står det, har ni sett det? Fy, vad jobbigt att lära sig ett nytt, jag är ju skittrött på gamla fejan och önskar att jag aldrig gick med där. Suck.

Vi har erbjudits en trea. Jippi! I samma område. Jippi! Med balle. Jippi! Roy får ett eget rum. Yes! Större walk-in-closet. Jippi! Och så det bästa: Den ligger ännu närmare Torpahallen. Hurra! Man kan se hallen från köksfönstret. Flyttar vi dit kommer jag inte ens behöva bära klubbor och skor till träningen; jag kan hysta ut dem från köksfönstret till skolgården, klättra över spårvagnsspåret, plocka upp mina pinaler 10 sekunder senare och glida in i hallen. Sweet.

Kommentarer
Postat av: mika

Hurra för större lägenhet!!!

Och Åsa... "The new Facebook" har funnits i typ en månad. Häng med.

2008-09-11 @ 15:04:07
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Jasse

Grattis Åsa och Mango!

Då kan ju Mika ta eran tvåa!

2008-09-11 @ 17:12:56
Postat av: Frida

Eller så kan frida ta den, så kan mika ta fridas etta..

2008-09-12 @ 08:34:07
Postat av: mika

...som kostar 6000 i månaden?! Nej tack, jag prioriterar mat.

2008-09-12 @ 11:36:57
Postat av: suss

hahaha! Grattis! roy behöver ett eget rum nuu.. han börjar komma till åren.. på tiden å hoppa hur spjälsängen:)

2008-09-12 @ 16:43:07
Postat av: Hanka

jag känner mig lika med Facebooken :-) Jag tror Åsa, att vi är överkvalificerad att förstå den:-)

2008-09-12 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0