I <3 Seinfeld

När det egna innebandylaget har ledig helg gäller det att söka upp annan innebandyaktivitet för att bota abstinensen. Idag har jag sett min mans Alingsås åka på däng med 4-2 mot Utmanarna i Partillebo. Alingsås spelar 2-2-1 och det gör mig allt lite nostalgisk att se. Suck, lyllos de som får spela vänstermittar.

Jag var på kräftskiva igår och insåg att min svärfar dansar som Elaine Benes. Den mannen vet sannerligen hur man freakar på dansgolvet. Jag måste spela SexyBack för honom någon gång för att se om han platsar i IBF Göteborgringen.

Det har hotats med beeptest imorgon. Jag måste sätta stopp för detta vansinne.

Slutligen, efter att ha åter igen sett män spels innebandy och förundrats över deras behov av att stenåldersvråla och döda varandra vid sargerna, lämnar jag er med ett av Elaines bästa citat:

I hate men. But I'm not a lesbian!

Klockrent.

Kommentarer
Postat av: svensson

nä men åsa har du missat att rolle e ass. tränare i pixbo? trodde du hade koll men nädå;)

2008-09-14 @ 18:07:04
Postat av: Åsa

Hmpf, jag kanske har koll men väljer att inte skriva allt här...

2008-09-14 @ 18:24:34
Postat av: Anonym

vänstermitt......härliga tider :)

2008-09-14 @ 19:14:53
Postat av: svensson

haha ja tror iaf att ja chocka dig nu.. haha! förväntade mig ju värsta inlägget om de.. så jäkla besviken! aja får la strosa runt å leta om nån med lite mera koll har skrivit nått itressant då;)

2008-09-14 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0