In retrospective

Sivan och Fejkmangan upplyste mig igår om att jag missat en av årets absolut bästa kommentarer. Det var under en match i Karlstad och jag härjade på plan just när det inträffade. Men den är så himla bra att jag ger er den in retrospective:

IBF Göteborg spelar match och nyförvärvet Sandra Svensson gör ett tillfälligt inhopp som forward just denna match. Hon kommer in till bänken efter ett byte och är frustrerad. Hon tycker inte att det funkar, behöver råd och tips och peppning.  Josefin, vår älskade lagkapten som ofta har något bra att säga, går fram till henne, lägger sina söta, brunbrända händer på hennes axlar och fyrar av:

- Sandra, du var ju bra för några år sedan. 

Jag antar att Josefin ville peppa, att Sandra skulle tänka tillbaka på allt bra hon kan göra på plan, hur jävla grym hon är när hon sätter fart. Men det kom ut lite, lite fel.

Både Josse och Sandra förtjänar en puss efter detta. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: svensson

haha ah för några år sen.. den kommentaren kommer inte ens ja ihåg.. men tack josse! och tack åsa för pussen, nu sitter ja här på jobbet och är generad;)

2008-09-19 @ 02:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0