Senaste nytt: Snurrfinten i bombdåd

Jag hann knappt börja gräma mig över min snustorra måltorka, som åter igen spelade mig ett spratt ikväll under matchen mot IBK, förrän en kraftig smäll skakade huset vid 22-tiden. Min man rusade ut så fort vi såg blåljus och fick, tack vare sin enorma nyfikenhet, se en söndersprängd dörr i grannhuset innan polisen hann fram och spärrade av. Gängbråken har kommit till Torpa. Nu sitter jag och väntar på att GP eller Aftonbladet ska skriva nåt, men som vanligt är Snurrfinten först med nyheterna...

10-3 blev det i matchen förresten. Stabilt.


Jag hörde inte för jag tittade.

Nina kan inte alls överhuvudtaget what so ever göra ens de mest grundläggande två saker samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Mika

Oh my god! Kanske ska hålla mej till de västra sidorna ändå...

2008-09-25 @ 07:30:52
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Jasse

Sad sad world.

Men som tur är ska vi till Ullared imorn!!

Jag ringer dig senare idag för att planera resrutten.

2008-09-25 @ 09:31:36
Postat av: Malin P

Åsen, du bor granne med en på mitt jobb!

2008-10-03 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0