tisdagarna utan innebandy

Man vet att man bor i ett i-land fullt av lyxig överflöd när man glömmer en tröja i Torpahallen och istället för att gå dit och fråga efter den beställer en ny som levereras till dörren om någon vecka.

Det har inte börjat speciellt bra för Pixbo, vilket inte är bra för mitt 2-2-1-anseende. IKSU kunde man ju förvänta sig att det skulle blir en svår match men Ö-vik trodde jag nog att de skulle kunna vinna över. Jag tror att de kommer komma igen men frågan är hur mycket laget tål innan det blir för mycket rabalder kring spelsystem och så vidare.

Det har ringt hysteriskt på dolt nummer till mig de senaste dagarna och jag kan bara säga att det är lönlöst att ringa på dolt nummer till mig. Jag svarar inte. Tala in ett meddelande så ringer jag upp. Det är en liten sjuklig grej jag har för mig, att inte svara på dolt eller om jag inte känner igen numret. It makes me nervous.

Linda har redan tippat serien och jag håller på att fila på en tabell som kommer i slutet av veckan. Det är så svårt att jag sliter mitt hår.

Kommentarer
Postat av: janiza norrbaggen spriza

Hej Åsa!

Ja har fått spela innebandy ida me Sveiva, træningsmatch. Janko orkade en period.....:(

Så ja har tisdag me innebandy. Nu jobbar ja natt...Gonatt!

2008-09-24 @ 01:22:07
Postat av: Åsa

Va kul med innebandy men det låter som om du får jobba lite på konditionen om du inte ska skämma ut oss IBF Göteborgare där uppe. Puss och kram

2008-09-24 @ 09:20:32
Postat av: Linda

Tro mig det var inte lätt. Jag vände o vred på tabellen tusen ggr. Till sist stod Surte som vinnare. O det var tydligen inte så populärt.

2008-09-26 @ 19:02:07
URL: http://assisten.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nä, det var visst inte det. Det är svårt att göra alla nöjda här i världen.

2008-09-26 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0