Heja Frida, ÖB buuu

Jag har inte gjort ett enda mål på tio matcher. Det är inte bra. Personligen värderar jag inte andra spelare utefter hur många poäng de gör, men när jag själv är så här dålig så känns det inte bra. Det är som tusentals små äckliga spindlar springer över mina axlar och över bröstet när jag tänker på det. Vad kallas det nu igen? Jo. Innebandyångest.

Vi inventerade på ÖB i Sisjön igår. ÖB är inte bara hemvist åt jävligt många produkter av varierande kvalitet utan även en musfamilj som lämnar spår efter sig längst ner i pallar och lådor. Gulligt. Frida och jag var kvar sist. När vi äntligen slängde blippen åt helvete och stack därifrån var det flera timmar sedan våra lagkamrater gått. Dessutom hade de som räknat där vi skulle blippa gjort fel och missat och varit allmänt korkade. Herrspelare alltså, man kan inte ha dem till nåt. (Eller hur Josse?) Massage och gratis mat på bortamatcher förväntar vi oss nu. Fy fan.

Är det någon mer än jag som reagerar över att innebandymagazinet.se har större fokus på herrar division två än damer division ett? Kanske kommer det fler artiklar nästa vecka då vår serie äntligen drar igång, jag lämnar en brasklapp i min kritik här. Heja Ladies edition. Och den här artikeln, ärligt talat, hur tänkte de där. En tränare i serien för uttala sig nedvärderande om andra lag. Kommer det fler uttalanden här eller? Borde någon fått uttala sig om hans lag? Jag fattar inte syftet. Nä, heja god journalistik, buuu åt Kalle Anka-artiklar.

Läs Jasses senaste inlägg. Bra nog att publiceras i en tidning.

Kommentarer
Postat av: Jasse

"De förstörde för oss ifjol". Snacka om projektion. Sicken nöt!



Tack för komplimangen :).

2008-09-26 @ 15:17:53
URL: http://jjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0