galna grissjukan

Galna kosjukan, fågelinfluensan, svininfluensan. Jag ser framför mig hur någon nyser på Wall street, neurotiska finanshajar får panik och världsekonomin totalkraschar och vi får börja odla våra egna morötter på balkongen. mental träning är mitt tips till finansvärlden.

Jag var inte alls sugen på småmålsinnebandy igår. Därför orkade jag inte trippa bort till hallen trots att jag kan nudda den om jag sträcker ut armen rikitgt ordentligt från köksfönstret. Men ikväll är det provträning och det är ju helt andra bullar. 



Kommentarer
Postat av: eve

eller gresamalaria som min farfar kallade den...

2009-05-05 @ 08:59:53
Postat av: Åsa

haha

2009-05-06 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0