no blogging under the influence

Det var knappast en kanonmatch igår men det positiva som jag tar med mig är att alla formationer gör mål med inblandning av en och annan back här och där. Det ger självförtroende och förhoppning inför slutspurten. Vi i svarta kedjan gjorde varsitt mål och det behövde vi sannerligen. Personligen måste jag vara oödmjuk nog att säga att mitt 4-3-mål satat jäkligt skönt.

Sedan gick jag åter igen med till Parkan, inte min tekopp egentligen, men dit Frida/Lisa/Josse går - dit går även jag. Kanske inte skulle vara så hipp att gå till Pustervik själv liksom. O, du stora i-landsporblem. Nåväl, innan Parkan hann vi med överraskningsfesten för Abbe som fyller 30 snart. Lisa och jag (blödigast i laget) rördes till tårar av Abbes stora förvåning och leende och jag tror att det var uppskattat. 

Reslutaten gick onekligen vår väg igår. Tack för det. Diskussionen igår kväll kretsade en del kring hur fasen vi har hamnat där vi är just nu. Ett gäng slappisar som helst inte fystränar men tydligen gärna vinner matcher. Det blev en riktigt rolig säsong till slut. Jag tror lite grand någonstans att Södra D eller Olof S blir seriesegrare till slut, men detta kan jag mycket väl komma att revidera redan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Är faktiskt lite förvånad över att du tror att vi vinner.. Eller är det bara för att ta bort pressen från er själva? =)

2009-02-09 @ 17:35:07
URL: http://assisten.blogg.se/
Postat av: Å

Så kan det också vara...

2009-02-09 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0