nu har jag fått nån slags jeansbyxa här

Jag kan känna att TV4 Sport kan stoppa upp sina damsändningar i röven. På nåder har vi fått två ynka matcher. Som förbundet dessutom betalat för (bra, tack, men det ska inte behövas).

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Så känner jag. Jag vill åka upp till Stockholm och hårt ruska om ansvarig utgivare på TV4. Vakna! Ta chansen att vara en modern sportkanal!

En annan som delar min besvikelse över att 2009 inte blir damernas år är min forna antagonist Sjöstrand. Numera vänner på FB. För mer samlade åsikter och inte lika starka känsloutbrott, läs där.

***


Jag vill be om ursäkt för mitt fräcka språk i detta inlägg. In real life svär jag som en borstbindare och ibland lyser det igenom här in da blog.

***

Mina förebilder just nu:

Mia och Klara
Lisbeth Salander

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Mia och klara! salongens lilla gulletussa! vad ska vi hitta på för tokerier idag då? haha

2009-02-18 @ 19:59:06
Postat av: Johan Sjöstrand

Om jag var en kvinna, skulle jag vilja vara Lisbeth Salander :)

2009-02-18 @ 20:48:47
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Åsa

Johan: Jag med!

2009-02-20 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0