story of my life

Hund- eller katthår i maten, på kläderna. Svårt att sova efter innebandyträningen.

Det är historien om mitt liv. Men har man en livslång förtjusning för kattor, hundar och innebandy så är det värt det.



För övrigt kände jag mig lite fjantig när jag sjönk ihop och missade tio minuter av träningen igår efter ett rapp över smalbenet. Men fy satan vad ont det gjorde. Visst har jag stått ivägen för skott förut och fått klubban på mig - men det här var obeskrivligt. Och imorse sprang Roy på mitt smalben när vi spelade lite fotboll. Så nu har jag ingen känsel hela högersidan. (Jag skriver med vänster pekfinger just nu.)


Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Hm, det är tufft då man tappar känseln i armen efter ett rapp på smalbenet... Antingen öär det tidernas rapp, eller du vek? ;-)

2009-02-04 @ 09:33:59
URL: http://nickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0