dagens...

jippi:
Det går utmärkt för både dam- och herrlag i IBF Göteborg. Igår piskade pojkarna upp Pixbo och snodde åt sin andraplatsen i tabellen. Troligen är de inspirerade av sina innebandysystrar i division ett.

prisutdelning:
Mitt egna Innebandyjerringpris går till finska herrlandslaget som under 2008 äntligen bröt den svenska dominansen. Det var synd för Sverige (fast vem i landet bryr sig som inte håller på med innebandy?) men hemskt bra för den internationella innebandyn att Finland vann VM.

humor:
30 Rock.

träning:
Jag har (som vanligt) jätteont i huvudet just nu. Men den fina träningen i måndags gav mersmak och nog ska jag orka ta mig över spårvagnspåret och gå de hundra metrarna till hallen även ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0