i want fabulous

Jag brukar försöka tipsa om intellektuella filmer eftersom jag har en image att upprätthålla, men hamstern Rhino i den nya, tecknade filmen Bolt är så go att jag måste skriva om honom här. Tjeck this out och jämför med Sonny här.

***

På tal om film så ska jag och Göteborgs bästa tjeckiska innebandyspelare gå på den där dokumentären om Anna Politkovskaya på Filmfestivalen på lördag. Tänk att man ska behöva kalla in Hanka för att få med sig någon på festivalen. Nåväl, det blir en bra uppladdning inför supermatchen mot Stanstad på söndag.

***

Jag väntar på att Innebandymagazinet.se ska skriva en artikel om hur många W det finns i de olika landslagen som ska spela Finnkampen. Eller hur var det nu? Skrev man bara sådan dynga om damlag? Tänk att det fortfarande gör mig så arg. Något som fortfarande värmer är att se en Amanda Wall i landslaget. (Ni minns va? Min mormors mor hette så.)

Okej, Magget. Här har jag hjälpt er med en sammanställning. Jag skickar en faktura och ni kan betala mig svart, säg, ett och ett halv år för sent. (Internt skämt mellan mig och Magget.)

U19 dam: Tre stycken med efternamn som börjar på W.
U19 herr: En styck.
Herr: En styck.
Dam: Två. Notera gärna att hela tre stycken backar har efternamn som börjar på S.

***

Hahaha. Ibland tycker jag själv att jag är jävligt rolig. Kul. Gött med självförtroende!  

***

Heja IBF!

Kommentarer
Postat av: Johan Sjöstrand

Grymt underbart härligt blogginlägg Åsa :)

2009-01-22 @ 20:40:24
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0