sjätte raka

Det var ju lite smått underbart att äntligen vinna över Södradal igen. Ta några rejäla kliv i tabellen och hata att den haltar rejält. Det ska bli otroligt intressant hur placeringarna faller ut till slut. Efter nästa helg ser det ut som att de flesta lag har kommit ikapp i antal matcher.

Håll i hatten nu; jag är ganska nöjd med min insats i lördags. Det har inte att göra med att jag gjorde ett apsnyggt backhand-volley-nättaket-mål utan alla andra saker som gick bra. Klapp på axeln.

The Ass gav oss några oroliga minuter i slutet av matchen. Skönt att du överlevde.

***

Vi har slutat ha fys i vårt lag nu. Och försäsong kan ni glömma i sommar. Det går ju som bäst nu när vi försummar intervaller och armhävningar och är elva, tolv stycken på träningarna.

***

Du täcker många skott nuförtiden, med din stora rumpa.
Machomangan ger positiv och negativ kritik i samma andetag.


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, schysst kommentar. Håller med angående fysen :) Ses om en stund

2009-01-19 @ 18:17:11
Postat av: Anonym

Tur att vi båda snarare tycker att jag har för liten rumpa...

2009-01-19 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0