svart - svart -svartvitt

Jäklar vilken pissdålig träning vi gjorde ikväll, tjejer! Men det var bra stämning i alla fall. Ibland är det gött att slippa prestera (jobba hem) och bara ha kul (slänga käft med Johanna i motståndarmålet när brandgula femman tokkontrar och dra dåliga skämt så att Nina skrattar).

***

När jag gick på lågstadiet skrev jag en låt som var så bra att jag själv funderade på om det inte var så att jag hört den på radion och kopierat den. Till och med min kritiska storasyster tyckte den var bra (tillfället när hon sa det är ett av mina bästa barndomsminnen). Nu minns jag tyvärr bara en del av refrängen;

Vägen hem är svår ibland.
Lyckan kommer och lyckan gåå-å-å-år.

Kanske dyker den upp i melodifestivalen nästa år med The Wall featuring Mikey. Vi får se imorgon.

***

Träningen idag var rätt körd från början. Jag lyssnade på Gabriellas sång på vägen dit och sedan värmde jag upp genom att dansa inne i gymmet. Seriöst? Nej. Bästa stunden på dagen? Japp.

***

Åter igen höll en samling på att spåra ut i en lååång diskussion om vårt matchställ. Förtydligande: Om Siwan säger att vi spelar i vitt ställ så innebär det Original IBF Göteborg. Det vill säga den outfit som är mest svart. Män är från Mars och kvinnor från Venus.

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh vad jag älskar när du har skrivit så många inlägg på en och samma dag.

Så du menar verkligen att vi ska ha hemmastället på hemmaplan? ;) Hoppas veckan vart bra och du är laddad för lite gött slit i försvaret på lördag. Kram

2009-01-16 @ 00:45:58
Postat av: Åsa

Jag tycker att det är helt knasigt att vi har hemmastället på hemmaplan men jag orkade inte ge mig in i diskussionen.

2009-01-16 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0