vi är många som talar om havet

Det där med Eu-valet är skitsvårt. Det känns som om det inte spelar någon roll vilket parti man röstar på - de verkar ju inte kunna påverka något ändå. Men eftersom jag gärna vill tro att min röst kan göra skillnad, så tänker jag rösta på Miljöpartiet. Jag tror att det är bra med EU-kritiker som kan jobba inifrån och i alla fall försöka göra det bättre.
Miljöfrågan är givetvis viktig men jag tror att miljöpartisterna i sina andra ståndpunkter kan verka för att styra detta tungt lastade hangarfartyg åt rätt håll. Yttepyttelite grand i alla fall.


Jag har lagt ner projekt paljettshorts. Har köpt ett par shorts med nitar istället. Tanken var ju att jag skulle vara lite glamrockig på rockmaskeraden nästa vecka men det får bli nitrock istället.


Inte mycket innebandy just nu. Det är ju helt underbart att komma hem från jobbet och vara ledig. Varför är jag inte det året runt?

Så vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en ascool omgjord Rolling Stones-tshirt med paljetter på. Köpt i London på Portobello market. Hade den på en rockfest en gång och folk var mycket imponerade!

2009-05-06 @ 12:58:37
Postat av: Åsa

kan jag få den?

2009-05-06 @ 13:38:05
Postat av: Skolflickan

Val redan? Minns det som igar, nar jag gjorde mitt forsta val...att borja spela innebandy! Da fick jag ju traffa er alla! Hoppas du mar bra och mannen me :)



Puss o kram,

ska plugga vidare nu...

2009-05-07 @ 06:40:33
Postat av: Åsa

Haha, Nina, börjar du sakna oss redan? Du låter ju nostaligisk när du tänker på innebandy.

2009-05-07 @ 09:07:47
Postat av: Anna

Jag kan leta fram den om du vill. Så kan du få låna den.

2009-05-08 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0