Kodak moment

305354-59


Mickis var målvakt på träningen igår. Hennes öron sköt fram som ett par silikonbröst i en push up-bh när hon drog upp hjälmen så där coolt på huvudet som bara innebandymålvakter, och möjligtvis ishockeyspelare, kan göra. En kamera hade varit VM-guld, men det får bli en Paint-illustration istället.

Nu blir det ingen mer innebandy på minst en månad. Det känns rätt bra efter en katastrofträning igår där jag fick spela forward, något som jag inte gjort sedan jag var ett vårtsvinsbarn. Närmare bestämt för 13 år sedan då jag spelade i Ale IBF. Det var riktigt knäckande för sjävförtroendet att vara så kass på något så enkelt.

Idag intevjuade jag två tjejer som håller på med aerobics. Snacka om att ligga i lä... Påminn mig om att stretcha efter träningen, någon?


.

Kommentarer
Postat av: mika

Ahahahahahahaaa!!! Sjukt snyggt Åsa, det är en ära att få bli illustrerad på din sida, då har man kommit långt i livet! Lite besviken över att mina grymma prestationer inte nämns bara.. Men man kan väl inte få allt i livet..

2008-04-30 @ 08:38:09
URL: http://mikapersson.blogg.se
Postat av: Åsa

Det är la inte så svårt att stå i mål när motståndarna (jag) alltid skjuter utanför...

2008-04-30 @ 09:29:36
Postat av: sara skrutt

Mkt vacker illustration! BTW så sitter jag på flygplatsen på väg hemåt. Blir troligtivsi en tur till gbgb på söndag. VEm vet kanske kan ses!

2008-04-30 @ 13:30:20
Postat av: M.peeeee

Btw! Vad ska du göra i LUND!?!??!?! Du måste gå till den gamla godisaffären på lilla fiskaregatan, en upplevelse utöver de vanliga.. För mer turist-tips e de bara att höra av sej.. Jeg hober du vill have en rigtigt go valborg!

2008-04-30 @ 15:55:22
URL: http://mikapersson.blogg.se
Postat av: Åsa

Sara: Du kan la höra av dig om du har tid över?
M.Pe: lilla fiskaregatan, ska anteckna detta.

2008-04-30 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0