För att citera mig själv:

- Är det som vanligt igen nu? Can we go back to the way we were? viskade jag när jag klamrade mig fast i en Mika-kram igår efter att inte ha sett mina lagkamrater på två långa veckor.
Nästa vecka börjar ordiniarie träningstider. Åter igen ska man harva sig igenom en vinter med innebandyn som första prioritet. Jippi!



- Om jag hämtar Frida vid tio över tio så är vi vid dig, typ, halv tolv kanske? Det tar väl så lång tid dit ut?
Jag dissar Mika ännu en gång för att hon bor i Frölunda. Enligt mig själv, en mycket rolig kommentar, vad gött det är när man tycker att man själv är det roligaste som finns. No need for others liksom. Mika: flytta till östra sidan.nu.


Nä, nu ska jag sluta svamla och starta dagen istället.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Känner du till M.Å.F.?

2008-08-12 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0