Det är då som det stora vemodet rullar in


Urk vilken tråkig avslutning det blev mot Färjestaden. Jag skyller helt och hållet på att vi är för dåligt tränade. Min uppelvelse från plan är att motståndarna orkade springa mycket mer och mycket snabbare, speciellt sista tio då de också sprang ifrån i målprotokollet. Men det var kul att spela med det unga friska blodet från IBK. Och The MP bjöd på en del klassiker under bussresan genom Småland:

"Det var typ en tant, eller hon var kanske 23 år."

"Jag har många släktingar i Värmland. Många bor i Falun."

"Det kliar i magen."

Kommentarer
Postat av: Jasse

Är rubriken från Jerry Williams låt?
Lyssnade på den häromdagen och kom då tänka på ditt inlägg.

2008-01-20 @ 16:17:40
Postat av: Åsa

Ja precis, jag lyssnade på den häromdagen också.

2008-01-21 @ 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0