in the navy

Larry vet hur man får en kinkig innebandypingla att kämpa vidare. Under de långa utfallstegen igår fick jag svår kramp i övre baklår och var tvungen att ställa mig upp och skaka lite lår mitt under övningen. Då hör jag Larry, där borta från mattkanten, säga att jo, visst kan man vi lite kramp om man inte är tillräckligt tränad. Va? Skulle jag vara otränad? Denna skymf fick mig att gå på't igen och, under svåra smärtor, fortsätta fram till väggen där vi lagligt fick vila några sekunder. Rädslan att inte längre klassas som en av de vältränade, att mitt goda träninsrykte skulle smutsas ner, fick mig att kämpa vidare. Det är viktigt det där med vad andra tycker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0